ח"כ ישראל כ"ץ: "ליברמן העמיס על המריצה למזבלה גם את אנשי הפריפריה"

אסתי פלד No Comments on ח"כ ישראל כ"ץ: "ליברמן העמיס על המריצה למזבלה גם את אנשי הפריפריה"

ח"כ ישראל כ"ץ בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תקף בחריפות את האי מדיניות של שר האוצר ליברמן ואמר, "הוא שבוי בידי הפקידים שעושים בכסף כאילו זה שלהם". על אבטחת משפחת נתניהו: "בנט נתן הוראה לשר כהנא לקצץ את החלטה משנה לחצי שנה". על הביקור באמירויות: "הם הלכו לאיראן, כי לא סומכים כבר על העוצמה של ישראל"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר האומר לשעבר ישראל כץ התראיין הערב (שני) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן  ותקף את מדיניות שר האוצר ליברמן, "הגסות של ליברמן מבטא מדיניות עם אפס סכומים. גוזרים גזרות כדי לקחת כסף למטרות אחרות. הם פוגעים בכל הציבור ובכל השכבות. עכשיו החרדים לא לבד עכשיו הוא מעמיס גם את אנשי התיירות, המעמד הבינוני ואנשי הפריפריה על המריצה בדרך למזבלה".

כץ תקף בחריפות את האי מדיניות של שר האוצר כלפי העובדים וגל הגזירות, "ליברמן הוא שבוי של הפקידים, הם נוהגים כאילו זה הכסף הפרטי שלהם, בלי חמלה, בלי ערבות הדדית וחשיבה נרחבת. הם חייבים לייצר קריטריונים זה בסדר, אבל הם יורדים מתחת לקריטריון".

כץ הוסיף, "הרי אנשים נותנים כסף למדינה כל חייהם והיא גובה את זה בשמם, ולא מקבלים חזרה. אנחנו השארנו את המדינה במצב מדהים והם לוקחים את זה ומעבירים לעבאס מיליארדים וגוזרים בגלל זה גזירות על הציבור".

על סוגיית האבטחה של משפחת נתניהו אמר כץ, "השר לשעבר דן מרידור מהליכוד הוא קיבל את החלטה שמשפ' נתניהו תקבל אבטחה. בנט הלך לקח את החלטה אבטחה לשנה ונתן הוראה לשר כהנא לקצץ את החלטה משנה לחצי שנה. גישה קטנונית ונקמנית".

על האיום מאיראן אומר כץ, "אני לא מאשר באופן רשמי דברים. מדיניות ישראל זה למנוע נשק להשמדה המונית, וזה גם נשק כימי ואם היו בסוריה דברים כאלו אז זה האינטרס לפגוע ביכולות מהסוג הזה. הסורים כבר התחייבו לא לפתח נשק כזה".

לדברי כץ, "בנט נכשל כישלון חריף בעניין האיראני, הוא סיפר על ידידות מסוג אחר עם ביידן והחלפת וואצפ, והיום נשיא ארה"ב לא עונה לו לשיחות. גם בינו לבין גנץ יש פערים, גם בבריאות פוסלים את השקפותיו, הוא יכול להצטלם בדובאי בפוטו בנט, הם האמירויות הולכים לדובאי כי לא סומכים על העוצמה של ישראל כפי שהייתה בתקופת נתניהו".

בניגוד לפרסומי הממשלה הנוכחית על אי הכנה לתקיפה באיראן אומר כץ, "אני מימנתי 5 מיליארד ש"ח בתיאום עם ראה"מ נתניהו ויחד עם גנץ תוספת לתקציב הביטחון של 2021. אבל עכשיו אומרים שהאמריקנים לא מקדימים את הבואינגים שרכשנו זה מראה על היחסים. זה בגלל שראש הממשלה טירון. אין לו את שיקול הדעת איך להתנהל מול ארה"ב".



0 תגובות